zayean be mola
 
nishoo
be web man khosh oomadin webe khodetoone
 
 
پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, :: 8:36 ::  نويسنده : saba

 ضایع ترین عکسهای پروفایل های فیسبوک

من موندم این عکسهای توالتی رو کی مد کرد !؟

این بنده خدا معلومه که فقط به چشماش اعتماد داشته

فکر کنم از جلو شکل خوک شده

فکر میکنم ایشون در زمانهای قدیم و در افسانه ها زندگی میکردن !

وای وای وای ... کفر میگـــــــــــــــــــــــی !؟

تن تن

من خونمونو دوست دارم ، چون توالتش تو حیاطه !!!!

اوه اوه اوه ، در این عکس عواملی همچون ژست +تریپ + منظره پشت ، بسیار با هم هماهنگ هستن

یوگی و دوستان

این میگه من از خودم بسیار متنفرم

:))))

وای خدا ! خیلی دوست دارم بدونم این با این اعتماد بنفسش از زندگیش چی میخوادwww.smilehaa.org

فکر میکنم اینجا دانشگاه هنر و این حرکت فقط یک شوخی باشه...

بدون شرح (بدلیل عوامل زیاد داخل تصویر حالم بد بید)

رکــــــــــــــــــــــــس و کارآگاه

و اینگونه بود که خداوند امید را به انسان عطا فرمود...

اگه قبول کنیم با این ماشینه عکس انداختی ، عمرن باور کنیم که این سگه ماله تو باشه
بدون شرح
گل چیه !؟ توالت چیه !؟زمین اونجا کثیفه ها
با شلوار کردی اومده دم در ببینه دراشو قفل کرده یا نه
آرزو بر جوانان عیب نیست...!!!
در مقابل این همه خلاقیت ، فقط سکوت میکنم
 


نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت19:43---23 خرداد 1392
باحال بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
valaaa!!!
bgOo
qane shOdam sal e no mobarak bad bakhta maaaaaaa hamash too net bood SEDAMODARII KAMBIIIZ? mardom ch kara mikonann valaaaaaA begooo binam kaash ba ch ?!?!??!? merC hameye mamanaaaaaaaaaa yani bekoob likooo o_O nakhand saret miawwd chera vagheaaaaaan manam manam madaretoon mikoro daf atr
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nemidoonamesmeshochibezaram و آدرس nemidoonamesmeshochibezaram 2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان