pashe
 
nishoo
be web man khosh oomadin webe khodetoone
 
 
سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : saba

 دیشب یه پشه رو تو هوا گرفتم،

.
.
  
 
  تا اومدم تو مشتم لهش کنم دیدم دستم خیس شد،
 
  فک کردم خونه، دستمو وا کردم دیدم داره گریه میکنه،
 
  گفتم چته؟! خودتو زدی به موش مردگی؟
 
  یهو بغضش ترکید و گفت: ای بابا! گوشت که خیلی وقته نمی‌خورید
 
  مرغ هم که شده کیلوئی ۸۰۰۰ تومن، اونم دیگه کسی نمی‌خوره
 
  خوناتون مزه ترب سفید میده…
 
  ما خودمون میخوریم ولی بچه هامون یه هفته‌اس لب به خون نزدن …
 
  دیگه بغض امونش نداد مـُرد


نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت21:46---8 مرداد 1392
عجب پشه ای بوده
پاسخ:بععععله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
valaaa!!!
bgOo
qane shOdam sal e no mobarak bad bakhta maaaaaaa hamash too net bood SEDAMODARII KAMBIIIZ? mardom ch kara mikonann valaaaaaA begooo binam kaash ba ch ?!?!??!? merC hameye mamanaaaaaaaaaa yani bekoob likooo o_O nakhand saret miawwd chera vagheaaaaaan manam manam madaretoon mikoro daf atr
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nemidoonamesmeshochibezaram و آدرس nemidoonamesmeshochibezaram 2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان