mokhatabam
 
nishoo
be web man khosh oomadin webe khodetoone
 
 
شنبه 8 تير 1398برچسب:, :: 21:52 ::  نويسنده : saba

 کسایی که سر میزنن به این وبلاگ دمشون کوه آتشفشانی!



نظرات شما عزیزان:

مهدیه جون
ساعت18:34---13 اسفند 1392
سلام.حالتون چطوره؟روزگاربروفق مراد دوستان مخصوصا داداش گلم هست یا نه؟داداشی شماشمارتون روبدین من مزاحم میشم

کامبیز سیبیل
ساعت23:27---27 بهمن 1392
تو دوباره کم آوردی و زدی به لولی بازی!!!

چرا سر سوزنی ادب نداری؟؟

الان فکر میکنی خیلی کارت درسته؟؟

برات متاسفم
پاسخ:ha asan k chi ?!


کامبیز سیبیل
ساعت23:59---23 بهمن 1392
خب خدا رو شکر صبا نمیاد ، هیچ اشکالی نداره ، خانم ادمین شما اونقدر منتظر آدمهای باکلاس بشین تا موهاتم مثه دندونات سفید بشه

آبجی مهدیه شما شماره موبایلت رو بده خودم هماهنگ میکنم
پاسخ:sende khan


کامبیز سیبیل
ساعت12:39---21 بهمن 1392
سلام

آبجی مهدیه من حرفی ندارم فقط بباید خودتون سه نفری برنامه ریزی کنید و یک نفر با من هماهنگ کنه

مواظب خودتون باشید
پاسخ: MAN K VAGHTAM PORE NEMITOONAM BA SHOMA B KELASA BIAM BIROoN BALEEW


مهدیه جون
ساعت20:07---13 بهمن 1392
صبا سلام من که کارناممو قهوه ای قهوه ای تحویل گرفتم داداشی من ازکوه متنفرم اگه میشه یه جای بهتر.همون سینما یا.......راستی ثبت نام واسه چی؟موفق باشی

کامبیز سیبیل
ساعت10:54---10 بهمن 1392
راستی اگه بزرگترها اجازه بدن می تونیم یه روز صبح بریم کوه نوردی و تا قبل ظهر هم برگردیم خونه

پایه هاش لطفا نظر بدن
پاسخ:naaaaaaaaaa


کامبیز سیبیل
ساعت10:50---10 بهمن 1392
سلام آبجی

قراربود بریم تئاتر اما من بدقولی کردم

متاسفم

بچه ها میدونن که الان موعد ثبت نام هاست و من خیلی خیلی مشغول کار هستم

اگه ممکنه یه لطفی بکن آبجی خوبم ، خودتون سه نفری یه روزی رو هماهنگ کنید ولی دو سه روز قبلش بهم خبر بدین ، منم قول میدم که بیام

دوستتون دارم ، مواظب خودتون باشید

به امید دیدار
پاسخ:man ghahram ba shoma hamash bad gholi mikoniiin


مهدیه جون
ساعت17:44---6 بهمن 1392
سلام به همه ی رفیق های خودم مخصوصا صبانفسوووووداداش نازنینم.داداشی از راهنماییت ممنونم به خداامتحانام ازیک طرف، مربی والیبالم ازیک طرف.مامانم........حالااگه جای من بودین شمادیگه تاکسی می گرفتین ومستیم قبرستون.راستی شماچه طوربودین می گفتین که ریختین بهم؟اگه الان درسلامت کامل هستین ماروببرین بیرون وگرنه سلامتی شمابرام مهمه آخه قدریه داداش گل وغیرتی رو بایددونست کمیابه.گیرنمیاد.

کامبیز سیبیل
ساعت1:06---5 بهمن 1392
مهدیه جان سلام
ممنونم خواهر خوبم
امیدوارم حالت زوده زود خوب بشه
در ضمن خیلی به خودت سخت نگیر ، برای شما افسردگی و دکتر روانشناس خیلی زوده عزیز
شادی رو با هیچ چیز عوض نکن آبجی جون
سعی میکنم تو این ماه برنامه کافی شاپ یا سینما رو با بچه ها بریزیم
خوشحال میشم شما هم بیایید
در ضمن بعد از امتحان یادتون نره شلوار رو بالا بکشید ، با تشکر داداش کامبیز سیبیلی غیرتی


مهدیه جون
ساعت19:45---1 بهمن 1392
سلام صبا حالت چه طوره؟تومدرسه دیدم حالت مثل همیشه نیست.داداشی الان غیرتی شدی؟خیالت راحت تومدرسه ما بااون مدیر معاون های محترم پسرجایی نداره.حالا اگه پسر هم بود زیاد مهم نبود.چون ما اصلا بهشون کاری نداریم.داداش برام دعاکن آخه منم مثل شما ریخته بودم بهم ولی 11/1رفتم پیش یه دکتر روانشناش تومجتمع پزشکی آتیه.بابت بیرون رفتن هم اشکالی نداره آخه سلامتی داداش گلم ازهمه چیز مهم تره.برات دعا میکنم.بای بای
پاسخ:kHaraaAAaAAaaaAaAab heChi NAgOOOoooOOOooOOOOooooOoOooO


کامبیز سیبیل
ساعت1:31---1 بهمن 1392
ادمین اگه ممکنه شما نظر نده

همون مطلب بگذاری به خدا بسه

شیرین ، با مزه
پاسخ::(


کامبیز سیبیل
ساعت23:50---29 دی 1392
سلام بر همه خواهران من

ای بابا مهدیه جون نگفته بودین تو امتحانا شلواراتون پایینه

خیلی زشته این حرکت

نمیگین پسرها ببین؟؟؟؟

خواهر خوبم خیلی خسته ام و بی حوصله

چند وقته اعصاب درستی ندارم اما قولم به جای خودش پابرجاست ، چشم ، حتما میبرمتون داداشی

اما این روزها بد کلافه ام ، بد
پاسخ: behtarrr hagheteew


مهدیه جون
ساعت10:08---26 دی 1392
سلام به بهترین رفیق پایه خودم صباگلی.صبا من امتحاناتم رو وحشتناک قهوه ای دادم.به قول یکی از رفقا دیگه امتحاناتمون تموم شد دیگه شلواراتون رو بالا بکشین.داداشی مقصر شمایی که ذهن من رو درگیر این سبیل های ابریشمی کردین.حالا ما که امتحاناتمون رو خراب کردیم ولی شما به قولت عمل کن ومارو بیرون دعوت کن .راستی وب خیلی عالی تر شده

مهدیه جون
ساعت10:07---26 دی 1392
سلام به بهترین رفیق پایه خودم صباگلی.صبا من امتحاناتم رو وحشتناک قهوه ای دادم.به قول یکی از رفقا دیگه امتحاناتمون تموم شد دیگه شلواراتون رو بالا بکشین.داداشی مقصر شمایی که ذهن من رو درگیر این سبیل های ابریشمی کردین.حالا ما که امتحاناتمون رو خراب کردیم ولی شما به قولت عمل کن ومارو بیرون دعوت کن .راستی وب خیلی عالی تر شده

مهدیه جون
ساعت17:58---22 دی 1392
سلام علیکم.خواستم که عاشقت بشم،گل شقایقت بشم،دلم واست تنگ شده بود گفتم مزاحمت بشم.حال کردی شعرو؟دیگه صباخیلی نامردی اگه بخوای بگی مهدیه بهم سرنمیزنی. راستی آقاکامبیز(ناسحا)امتحانات ما سه شنبه اگه خدابخوادوشانس ما برف نیادکه بخواد تعطیل بشه تموم می شه.راستی حالا که مهربون شدین ما روکجا میخواین ببرین تاداستان این سبیل های ابریشمی ورویایی و....برامون بگین؟آقاناسحا
راستی راستی مارو به عنوان خواهرقبول کردین یاسرکاریم؟اونloveرو هم قابل شمارونداشت.دیگه داداشمی ولایق بهترین ها.ممنون که واسه خواهربدبختت دعا می کنی که امتاناش خوب بشن.(ناسحا)رو اگه نتونستین بخونین برعکسش کنین.


کامبیز سیبیل
ساعت23:16---20 دی 1392
البته باید بگم که آبجب صبای عزیزم هم خیلی گله ولی گاهی وقتا دوست داره داداش کامبیزشو آزار بده!

خودش میدونه من خیلی دوستش دارم و به شعور و ادب و سوادش ایمان دارم اما می خواد سربه سرم بگذاره تا حرصمو در بیاره

چه میشه کرد آبجی صبای منه دیگه
پاسخ:gahi vaghta na haaamisheeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww


کامبیز سیبیل
ساعت23:06---20 دی 1392
سلام بر آبجی مهدیه و همینطور سلام بر آبجی صبا که ازش دلگیر شدم

امیدوارم همگی امتحاناتون رو با موفقیت بدین و آینده خوبی در انتظارتون باشه

آبجی مهدیه گلم ممنونم از love و محبت شما

انشا الله بعد از امتحانات یه برنامه ریزی میکنیم و همگی به دعوت من میریم بیرون تا داستان سیبیل های من رو همگی بشنوید

دوستدار همگی شما ( داداش کامبیز)
پاسخ:baba u dasto delbaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzwwwwwwww


مهدیه جون
ساعت14:37---20 دی 1392
سلام به صبای بی ادب.چه طوری؟وبه مهربون ترین داداش هستی(آقاکامبیز).راستی آقاکامبیزهویت ناشناخته شما برام شناخته شد.ازصباوکمندگلی پرسیدم.اگه من امتحاناتم رو گندبزنم مقصرآقاکامبیزن چون من تموم فکروخیالم شده این سبیل های ابریشمی.راستی منظورتون از اینکه بوس های خوشگلش مال شماست ؟بایدازروی جنازه ی من ردبشه کسی که میخوادسبیل های داداشمو آتیش بزنه.واقعا ببخشیدولی ماکه نظرافغانی نخواستیم که درمورد سبیل های داداشم نظر میدین.داداش گلم غصه نخور موهات سفیدمیشه من مثل کوه پششتتم.(بوس بس love love)یکی واسه صبا یکی واسه داداش جونم
پاسخ:khili ham khoob man midoonam ba u chikar konam bezaaarrr


کامبیز سیبیل
ساعت0:56---20 دی 1392
با ادب این چیه گذاشتی؟؟؟
واقعا که
صبا توقع نداشتم


کامبیز سیبیل
ساعت0:56---19 دی 1392
بیااااااااا

حالا ببین تو رو خدا

یکی پیدا شده از سیبیل های من خوشش اومده

اگه شما گذاشتین

بابا اینجا آزادی نیست به خدا

آبجی مهدیه اینا منو له کردن ، به خدا ما بچه بودیم عکس سمندون رو تو کیف پولیمون میگذاشتیم و گاهی میبوسیدیمش ، حالا اینا به من میگن همینجوری هم نمیتونیم نیگات کنیم

آبجی مهدیه کجایی که سیبیل داش کامبیزتو آتیش زدن


پاسخ:sendeeeeeeeeeeeeww


کامبیز سیبیل
ساعت15:26---17 دی 1392
در ضمن این چه وضعیه ادمین ؟؟؟

اینجا عکس سیبیل از من می خوان اما بوسهای خوشکلشون مال شماست؟؟؟؟
پاسخ:chiiiiiiiiiii?????????????


کامبیز سیبیل
ساعت15:23---17 دی 1392
آبجی مهدیه هر زمان سیبیلام دلنشین شدن به آبجی صبای عزیزم میگم خبرتون کنه تا دور هم از سیبیلهای ابریشمی لذت ببریم

ارادتمندیم
پاسخ:aagh sibil nazari ha alanam b zoor neGAt mikonim oon moghe dg asan nemishe negat konnimmm


مهدیه جون
ساعت14:21---15 دی 1392
سلام به صباگلی چطوری نفس؟یه سلام مخصوص به بهترین داداش دنیاآقاکامبیز.به خدانمیدونین که چه قدرمشتاق دیدن سبیل های شمام.درسال دقیقاچه شبی سبیل های شماقابل رویت می باشدتاماتلسکوپ به دست آماده مشاهده باشیم؟راستی من عکس خودتون رو می خوام نه اونی که دست صبادارین.صباهم که میگه من عکسی ندارم.اگه جسارت نباشه میشه لطف کنین وبگین چند سالتون؟کجازندگی میکنین و....

آخه زشته یه خواهرندونه داداشش چه جوری.مرسی یه بوس خوشگل تقدیم به صبا
پاسخ:baba in kambiz ham dooreii baba bozorge mane janatie vase khodesh axe sibilisho nadaram vali kolan madrake jorm khili azash daram hamin rafsenjoone khodemoonam mizisteeeeee...........bach to dini khoondi?


کامبیز سیبیل
ساعت8:29---15 دی 1392
سلام بر خواهر خوشکل و مهربونم ، صبا

و همچنین سلام بر خواهر خوبم مهدیه خانم

آخه آبجی مهدیه این سیبیل های من هر سال یک بار بیشتر رویت نمیشه ، ولی به خاطر گل روی ماهتون چشم ، این دفعه که رویت شدن عکس میگیرم و میدم به صباجون براتون بیاره ، هر چند صبا خانم یه عکس داره کنار من اونم در زمانی که سیبیل های من پهنای صورتم را درنوردیده

یعنی یه همچین سیبیلیه به غرآآآآآن
پاسخ:man oon axo nadaram badesham sibil ridan !??!?!? khili honar koni ba khate cheshaye khale sedighe ye chizi mikeshi delet khish basheeeeeeeeeeeewww


مهدیه جون
ساعت15:37---14 دی 1392
سلا صباگلی چه طوری؟سلام به تمام داداش های گلم مخصوصا آقاکامبیز.فانتزی من اینکه سبیل های آقاکامبیز روبینم ای خدایعنی میشه.آقاکامبیزمیشه نشونم بدین خواهش به عنوان یه خواهرکوچولو.صبامن خیلی دوست دارم رفیق پایه ی خودمی
پاسخ:hehehe merC golaam


کامبیز سیبیل
ساعت20:06---8 دی 1392
با تشکر از ادمین گلم که خیلی به من لطف دارن ، یعنی دمت گرم

هیچی دوستم نداری؟؟؟؟؟؟؟

قربون اون صداقتت

من می ترسم ادامه بدم ، می ترسم کم کم بگی ازم متنفر هم هستی

در ضمن برای مهدیه خانمتون یه جوری سیبیل پیدا میکنم
پاسخ:man moye belfio bordam dg az 10 ta nim ta dooset daram


کامبیز سیبیل
ساعت10:30---7 دی 1392
آبجی صبا ، این مهدیه خانم می خواد سیبیل هامو مسخره کنه یا نه؟؟؟؟

بهش بگو داداشم رو سیبیل هاش غیرتیه و اگه مسخره کنه خونش پا خودشه
پاسخ:are mikhad maskharat koneeee hehehe hamishe karesh hamineeew


کامبیز سیبیل
ساعت10:27---7 دی 1392
خب این خوبه ، همین که تا حدودی منو مثه داداشت میدونی این خیلی خیلی خوبه ، خوشحالم کردی

امیدوارم بتونم داداش خوبی برات باشم آبجیه گلم

راستی یک تار از سیبیل های منو ببر برای مهدیه خانم ، چون درخواست رویت سیبیل داشتن
پاسخ:yechizi begam khili bebakhshid ama hamoon yezararo ham 2roogh goftam... to k sibil nadari az moohaye belfi bebaram?


مهدیه
ساعت12:22---4 دی 1392
سلام به عسل ترین دوست دنیا"صباگلی".حالت چطوره؟من که امتحان ریاضی برگمو قهوه ای دادم توچطور؟آقای کامبیزسبیل خیلی دوست دارم سبیل هاتون روببینم.میشه؟
پاسخ:male man az 2 tarafe barge dash miriiikht nadidI?!!??!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!??!?!??!?!?!??!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!??!?!??!?!??!?!??!?!??!?!?!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!??!?!??!?!??!?!??!?!


کامبیز سیبیل
ساعت7:51---3 دی 1392
ادمین جون یه سوال ؟؟؟؟

واقعا من رو مثه یه داداش دوست داری؟؟؟


پاسخ:ey kami na b oon ziadi (haghighato goftam bebakhshid)


کامبیز سیبیل
ساعت23:44---1 دی 1392
دم شما هم لامپ 1000
پاسخ:mamnooon


مهدیه جون
ساعت19:59---24 آذر 1392
سلام دیدی آخربهت سری زدم؟فکرنکن بی معرفت شدم آخه خودت میدونی وضع درسامون خرابه.راستی سامان چطوره؟به امیدموفقیت درامتحانات
پاسخ:zahmat kesidi y nazar dadi dastet dard nageref azizam inghad taip kardi ???!?!??!? oonam khofe saloooooooom miresooone ...........movafaghiat ?!??!?!?!?! ridan?????????


کامبیز سیبیل
ساعت20:52---19 آذر 1392
ادمین جون ، استرس گرفتم ، بگو دقیقا چه بلایی قراره سر منه بیچاره بیاری
پاسخ:age begam k pishgiri mikoniiiin nemisheee


کامبیز سیبیل
ساعت23:16---16 آذر 1392
ای جانم ، عزیز دل داداشی

قهر نکن که دل داداشی میشکنه

شوخی کردم ناناز

بوس هاتون باغ گل سرخه

ما آرزومون چیدن یکدونه از اون گلهاست
پاسخ:merC k in ghad khooooob yenafaro khar mikoniiiid


کامبیز سیبیل
ساعت15:47---15 آذر 1392
عجب!!!!!!

یعنی ما ارزشش رو نداریم دیگه ؟؟

داداش داداشی میگفتی همین بود؟

ما کی گفتیم شما بوس هاتون رو از سر راه آوردین ؟ معلومه که از سر راه جمع نکردین ، شما بوس هاتون رو به نظرم از تو جوب شهرداری جمع کردی
پاسخ:eeee pas manam dg ba u ghahraaaaam dg ham dadashe man niiiiiiiissssssssssssssttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn


کامبیز سیبیل
ساعت18:48---14 آذر 1392
اشکال نداره پول ندارین شما با بوس حساب کنید
پاسخ:khir asan nemikham hesab konam mag boooosamo az sar rah ovordam?!?!?!?!?


مریم
ساعت21:17---3 آذر 1392
دوباره اومدم به وبلاگت و مطلب اخرتو خوندم ادامه بده حتما موفق می شی چرا یه سری به من نمب زنی منم خوب منم اگه نیای دیگه نمایم سرت بیا با هم بلینکیم

مریم
ساعت20:49---3 آذر 1392
سلام چه خبر خوشم میاد همینجور داری پست می دی دلم می خواد باهات بلینکم اگر موافقی بیا تو سایت من آدرست بذار با من بلینک مرسی

shayan
ساعت2:38---27 آبان 1392
saba salam man shayan hastam mikhastam azat be porsam ke

(instagram )

? dari ya na

پاسخ:are ba esme fzandi


Negar
ساعت21:45---26 شهريور 1392
سلام وبت خیلی باحالهههه
خوشحال میشم به منم سری بزنیhttp://allu1t2c.loxblog.com/


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت15:43---26 شهريور 1392
مرسی که سر زدی
و نظرتو راجع به قالبم گفتی
شعرامو خوندی؟
کدومشو دوس داشتی؟
راستی!
یه وب دیگه هم دارم خوش حال میشم به اونم ی سری بزنی
t_h.lxb.ir


zahra e
ساعت16:52---25 شهريور 1392
باحال بود دمت گرم
به منم بسر!!


artin
ساعت0:12---24 شهريور 1392
boooooos
پاسخ:bOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoS


nikishaparak
ساعت14:33---23 شهريور 1392


علی
ساعت14:12---23 شهريور 1392
خیلـی حــرف اسـت …

کـــه تــــو هـــر روز در گلـــویت

خــــاری کشنـــده احســـــاس کنــی

بـــــــرای کســـی کــه

” بـــدانــــی “

حتــــی یک بــار در عمـــرش

بــه خــاطـــــــر تـــو ” بغـــض ” هـــم نکــــرده اسـت…
پاسخ:akhey


sara_s
ساعت12:24---20 شهريور 1392
وب قشنگي داري خوشحال ميشم به منم سربزني

علی
ساعت11:15---18 شهريور 1392
سلام دوست من چه وبلاگه بی نظیری داری ولی حیف چرا ازش درامد کسب نمیکنی بیا برو به این سایت ثبتنام کن کدشونو بذار سایتت حتی از یک بازدید کنندت درامد کسب کن http://polpopup.ir

عضویت رایگان در گروه اینترنتی آلفا
ساعت12:45---14 شهريور 1392
سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف كنید.تا كلی عكس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا كنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظرخفن ترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hayna.mihanblog.com


ehsan
ساعت14:41---9 تير 1392
اپم زودی بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
valaaa!!!
bgOo
qane shOdam sal e no mobarak bad bakhta maaaaaaa hamash too net bood SEDAMODARII KAMBIIIZ? mardom ch kara mikonann valaaaaaA begooo binam kaash ba ch ?!?!??!? merC hameye mamanaaaaaaaaaa yani bekoob likooo o_O nakhand saret miawwd chera vagheaaaaaan manam manam madaretoon mikoro daf atr
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان nemidoonamesmeshochibezaram و آدرس nemidoonamesmeshochibezaram 2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان